BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 16, 2008

17th Apr-nisah's Besday

Letihnyer minggu & bulan nih. Tapi bese ler, kalo x letih x dinamakan kije. Tul x? Sbenonyer xde kije pon kat tmpt aku kije nih, tp memandangkan opis aku akan berpindah ke sebuah opis yg terletak di tgh² bandar, so byk ler kijenyer. Mane nak mengemas, bungkus, angkut, buang & macam² la yg berkaitan dgn perpindahan.

Kemungkinan aku x dpt mengUPDATEkan blog aku nih lbh krg seminggu kot. Tgk ler keadaan cmner. Ntah² x smpi 3 hari aku ade citer baru. Hahaha. BTW, dlm aksi perpindahan nih, byk la plak sebutharga yg JKR & Pjbt Daerah kuarkan. So bertambah byk ler kijenyer. X nyempat² diorg nak kuarkan projek². Aku dah ler tgh tertekan dgn opis yg tunggang-langgang, uruskan advanced yg pekije² ambil tiap tgh bulan, nak turun naik bangunan, ke sana, ke mari & mcm² la yg menyerabutkan kepala otak nih. Nih br masok hal² kije, hal yg peribadi aku lagi ler. Skrg aku tlg kawan aku wat kan hantaran dia yg bakal menikah on 2nd May 2008. Tertekan jgk sket², tp xpe la, mane la tau, rezeki aku dpt buke bisnes wat hantaran. Nih aku promote² je dulu..heh heh heh.

Sempena tarikh nih, nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat Hanisah Talaha. My sister's fren yg study same² kat NZ. Semoga pjg umo, murah rezki, bernaseb baek sokmo, diberkati Allah SWT & berjaya dlm ape segi, sudut & bidang yg diceburi..heh heh heh!!
Yg kat sebelah nih pic nisah, yg amat ler mengkompiuskan fius² di otakku ini kerna diorg seme nih xtau lgsg psl rugby tp bleh menghabiskan mase diorg beli tiket pegi tgk rugby..adeih..kalo aku bek tgk citer KL DRIFT yg mmg bodo nak mampos..hahaha!!

p/s: sedap ke idok ler CIS KEK yg suetie wat khas tuk kamu tuh nisah? Sure cr resepi dlm tenet..lalalala

2 comments:

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

wahahaha, awak tanya sedap ka tak sedap? harusla sedap, kan saye yg buat , hish buat2 tanye lagi :P

hihih, ill tell hanisah regarding this blog yash.

hurm, ape ni .. ni ha- u've been tagged
:P
http://fathensuriati.blogspot.com/2008/04/i.html

fasury said...

e'eh..ape nih?...i x phm la..kim slm la nisah tuh..sure xmo mkn dah cis kek kamu tuh..hahaha