BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 13, 2008

H.O.T

Selasa lepas aku kena pegi Kemasik amik inden kerja kat Dewan Kemasik. Aku ngn Yana pon gegas ler ke sane psl bos informed lewat. Kitorg igtkan dah terlambat la psl jam dah pukul 9pg. Mane la tau, kot² org bagi inden tuh jam 8.30pg.

Sampai kat sane dlm jam 9.30pg. Aku tgk byk ler kete yg bersuson tepi jalan. Perasaan cuak telah melanda. "Yang len dah masok dlm dewan ke camne?"tny aku. "Eh! Dop..diorg lepak kat warung tuh", aku sendrik yg jawab. Hahaha!!

Tunggu nak masuk dewan ade la dlm setgh jam lebih. Dah ler cuaca panas. Pagi hari, matahari mcm sejengkal jer atas kepala. Skrg nih mmg musim panas ke cmner? Dlm pukul 10.35pg tuh, org yg berkenaan pon smpi la.

Masuk dewan...diorg bla..bla..bla..bla..bla..bla..bagi inden. Kitorg pon balik Chukai semula. Aku igt nak bli ABC psl panas & dahaga gile, tp memandangkan Yana masih berpantang, aku batalkan niat aku minum ais. Ye la, aku takot dia terliur tgk aku minum..hehehe.

Masa ODW balik tuh, Yana ajak singgah ke Pantai Kemasik. X OGAK² pegi pantai jam 11.15pg. Panas duk no.2 time nih, psl aku skrg sdg dahaga. Seb bek bekal air, tp xde feel air masak x taruk ais. Lepak² smbl melayan angin pantai yg sepoi² bahasa tuh. Sempat ler posing 2,3 pose..hahaha.
perasaan dahaga sdg membuak² time nih :P


Seb bek ade gerai yg jual minuman kat situ, kitorg pon gerak ke sana. Aku bli air kelapa & Yana telah melanggar pantangnye dgn membeli cendol ye tuan² & puan². Aku xleh nak halang la, psl seme air bergas. Naseb ler. Dah bleh minum air berais, sakan ler bergalok, berposing di tgh panas yg sdg menggile. Pasir pantai pon aku xleh nak jejak tanpa berkasut. Panas mcm nak goreng buah berangan pasir tuh. Kalo letak telur, sure kasik 5min jer dah jd telur 1/2 msk.

Dah beres, kitorg pon gerak blik Chukai. Ilang ler sket tekanan kije minggu nih. Tapi sket jer la yg ilang, psl kitorg sdg pening memikirkan
xtvt mengemas opis lama ke opis baru. Bencinyer aku kalo bab² berpindah-randah nih.

Dah²..aku kena pegi bank plak nih. Kalo bank tuh dekat xpe la jgk. Nih 5km jgk ler jaraknye. Maybank ke BIMB, betul² nak uji daya tahan aku sdg tertekan nih..haish!!

0 comments: