BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 11, 2008

hepi MAMA's day

pic terbaru diorg holiday ke jakarta..haish!!

Selamat Hari Ibu buat seme kaum ibu di seluruh dunia...teristimewa buat MAMA tersayam..Puan Hjh Fatimah bt Che Omar. Terima kasih diatas segala pengorbanan yg telah mama curahkan. Sesungguhnya, segala kaseh sayam, titik peluh, makan pakai & perhatian yg mama berikan x dapat kami (Kak Long, Kakok, Yaya, SueTi & SuePi) balas. Dan sekiranya, kami dapat membalas segala pengobanan yg mama berikan, ia masih belom mencukupi.

kami 4 beradek,k.long xdop psl dia dah kawen..lalala

Kakok tau, mama begitu bersungguh² dalam mendidik kami semua agar menjadi orang yg berguna apatah lagi dengan perkembangan anak² mama yg makin dewasa nih, sudah pasti mama nak anak² mama mendapat kehidupan yg sempurna.

Kakok masih igt & xkan lupakan bagaimana mama bertungkus-lumus, bersengkang mata bekerja demi membesarkan kami semua. Mama selalu pastikan anak² mama mendapat apa yg anak² mama nak, tapi kakok tau, mama xpernah nak melebih² dlm memanjakan anak² mama dengan kebendaan. Kakok maseh igt, susohnyer papa & mama nop blikan mainan tuk kami semua. Kalo dpt mainan, mcm jakun sengsorang..hahaha!!

Mainan yg kami dapat pulak, x pernah yg murah²...huhuhu!! Semenye lumayan. Kecik² dah ajarkan kami ngn alat² muzik..hahaha!! Nak wat cmner, papa la galakkan. Bile dah besar nih, sorg pon xjd ahli muzik..hahahaharam kejadah seme tuh..cewah..:P

Hurmm..pagi td aku lupe nak ucapkan Selamat Hari Ibu kat mama sblom aku pergi kije. Sampai kat opis br aku teringat. Trus aku SMS kat mama.."JASAMU SELUAS LAUTAN, BUDIMU TAK HARAP BALASAN. PESANMU JADI PANDUAN,DOA RESTUMU BAWA KEBAHAGIAAN. MAMA..ENGKAU INSAN TERAGUNG TIADA BANDINGAN. SELAMAT HARI IBU, SEMOGA DIBERKATI ALLAH DUNIA DAN AKHIRAT."

Petang, aku blk kije awal psl mate mengantuk gile² babi la. Lepas smbhyg Asar aku tido. Kul 7mlm, mama gerak bgn tido sbb nak dekat Maghrib dah. Aku dengan perasaan malas, amik henpon aku, tgk ade mesej. Dari mama. "Haish...kakok dh balik, dopkan la berSMS gop?", kate aku dlm hati. Aku pun bace,"TKU sme atas ucpn hri ibu. Mga hdupmu dbrkt Allah. JGN tgl Smbyg Sjd kpdNYA 5X 1 HARI."Fuuhhhh...mama mmg terer bab short form ayat. Tabik spring r..hahaha!!

Lastly...mama memang mama yg terbaik dalam dunia nih. Xtau la guane keadaan idop kitorg adek-badek kalo mama xde kat sisi kitorg..huhuhu!! Terima kasih yg x terhingga ke atas segala pengorbanan yg mama curahkan. Dan yang paling last skali, len kali kalo nak g holiday kat oversea..ajak la anak² mama sekali eh? Sokmo kena tinggal..huhuhu..kesian kitorg. LOVED U SO MUCH. KISSes & HUGs EVERYDAY..MMMUAAHH!! Everyday is mother's day! Yeah!!

1 comments:

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

awak!! sedey bace entry ni! :'(

rindu mama!
semalam igt nak kol umah, tetibe mama sms cakap ade kat kuantan, kuat betol instinct bunda kan.
rindu!!!!!