BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 25, 2008

aku & skota harapanku part I

Ari nih, ari yg bersejarah bg aku. Pasal ape?..pasal aku dgn jayanye telah menjatuhkan diriku ini dengan skota harapanku. Paham x maksud aku? X paham? Apsal la lembap sangat nak pick up ngn ape yg aku citer?

Aku telah menelingkupkan skota harapanku dgn diriku.

X paham?

Aku dan skota harapanku telah menyembamkan diri.

X paham lagi?

Aku dan skota harapanku tercampak dr posisi masing².

X paham jgk?..Okla..okla...sbenonyer...

Aku dan skota harapanku telah eksiden ngn gaya yg cukop versatile, steady & ayu sekali.

Ari nih hujan. Aku bangun tido aku dah rase x sedap hati. Tapi aku abaikan je la. Malas nak layan hawa² 6thsenses aku dipagi ari yg cukop lemau. Aku bersiap, panaskan enjin skota. Aku pegi dapur, minum air secawan. Aku pun gerak pegi keja. Tapi aku sempat le mengelamun depan pagar dlm 5min smbl terpikir(suh papa anto ler, ujan makin lebat nih.Tapi kesian plak kat papa kena pusing byk tempat. Xpela..g sendrik je la..ujan kejap je kot.) Aku pon blah. Ntah camner mase kat trafik light tetiba aku rase aku jatuh. Meniarap seyy..aku tgk skota harapanku smbl ckp dlm ati(sempat lg tuh)(abis la ranap skota harapanku)
Ada pacik nak tolong angkatkan aku n kawan dia nak angkatkan skota harapanku. Tapi aku steady jer bangun sambil angkat skota harapanku. Pacik tuh kate,"Berat tuh,meh nak tlg angkat.""Xpe², sy angkat sendrik. Sy ok."Aku angkat dan aku blah. Dah ler berbaju kurung. Seb bek x terselak. Kalo terselak x ke malu, nmpk underwear ke..ape ke. Aku kalo bab² jatuh ok lg..tp kalo bab selak-menyelak nih aku akan tetiba jd pemalu. Hahaha!! Sial!
Aku pon straight balik umah.

Smpi umah aku wat check up la. Ade luka. Seb bek aku pki kasut. Kalo pki sandal, x ke abis luka kuku kaki ku? Lebam² br nak keluarkan pucuk²nye.

Dah²..nnti aku upload pics² aku yg steady eksiden dan luka² yg dialami besertakan pics² skota harapanku yg masih mantap. Hahaha!!

4 comments:

kepalaradio said...

hahahaha padan muka kau terkangkang

fasury said...

wei..wei..wei..bukan terkanGkanG r..aku meniarap jer..lalalala

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

awak eksiden? tak tau pun. teruk ke?

fasury said...

ye la..kOk xsiden..tp alhamdulillah..semme Ok..jes luke & lebam skep jer..huhuhu

siap G hOliday ke batu pahat esOknye..hahaha..mGGu dpn peGi kl lumpOOOOO!!