BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 25, 2008

tekam krek²

Bencinye aku...time aku tgh rajen nak update blog nih la..pendrive aku yang penuh ngn pic² yg agak mengghairahkan tertinggal kat opis. Nih seme salah bos, sape suh dtg opis lewat? (xde point sbenonye). Kelam-kabut kitorg wat kije. Tau la kitorg nih mmg pekerja yg boleh diharap apatah lagi susah nak cr pekerja mcm kami yg amat laaa komited lg berdedikasi pendek citer, workaholic krek²!!

Dah²...yg penting, esok aku nak upload pic² aku berkenaan dengan bulan Jun. Ape saje xtvt yg membangkitkan rasa ghairah dikala kebosanan menunggu harga minyak nak turun...haish..ape yg aku mengarut nih?


*arap² pc kat opis x wat hal. Tiap kali aku upload pics, pc hanged. Tiap kali aku upload pics, pc hanged. Tiap kali pc hanged, aku upload pics. Tekam jgk aku!!


bila aku nak bleh pakwe rupe cam dia neh? haish!!

0 comments: