BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 13, 2008

l.o.n.e.s.o.m.e 4

Jeng..jeng..jeng!!...3 Ogos 08, malam tuh aku igt aku nak tunggu Syakir ambil aku kat umah utk hantarkan Naz balik JB, tp aku kuar awal, Aja ajak kuar makan mee kari Ramlah. Bukan aku & Aja jer, Mok Yah, Arol & Akim pon ade skali. Abis makan aku lepak kat umah Aja. So, Syakir & Naz dari Kuantan xyah la susah² nak pegi-balik amik aku psl umah Aja dekat ngn bus stand. Lebih kurang jam 10mlm diorg smpi. Lepak la dulu kat umah Aja sambil pekena bubur lambok,nangka madu, air bandung & teh o peng.

sila lihat bubur lambok yg enak itu ya!

khusyuk duk perati ape ntah...


Ni waktu kat bus stand Geliga. Aku berempat waktu nih, pastuh Ijat pon join skali.So ape lagi, sindrom sawan gambo pon berlaku secara tiba².Macam² pose la yg kitorg wat. Nih br sket, malas la nak upload seme psl aku nak tido...


yang paling chumil & manes tentulah aku kan..muahahaha


Pastu Muska, Syed & Doni plak br smpi dr Kuantan.Diorg xsempat nak menunjokkan kesawanan gambo kerana bas dah sampai xlame pastu. Sesi "lambaian terakhir" pon berlaku...huhuhu. Lepas raya plak bleh jumpe, tuh pon kalo ade rezki..Insya Allah. So pic Syed je la yg dapat diabadikan.


tanpa tulam blakam & gedik

Time balik, Doni mtk tolong hantarkan Muska & Syed. So penuh ler kete tuh balik. Pegi 4, balik 5. Huh! Mampat.


kiri atas:muska,atas kepala aku:syed,kanan:syakir,tengah:aku,jari:ijat & spek:aja

Akhir kalam, balik umah & tido....The End.

0 comments: