BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 5, 2008

l.o.n.e.s.o.m.e

Nothing to share xcept dis damn great moments. Can't explained how to described my xpressions; happy,sad,depressed,lonesome...huh...very berkecamuk!!
Adekah aku sudah larut? Aku sendrik xtahu. Ape ni? Ape ni? (Sambil menikmati lagu Prettiest Friend-Jason Mraz:korg bygkan penyanyi tuh perempuan la)

On 16th July 08, Tuesday, aku tgh kije, tp aku outing temankan Aja cari stuffs utk comp's dinner dia, Boboy pon ade skali.Sudah tuh, Aja blk opis dia, Boboy temankan aku ke bank. Kebetulan hari tu, kawan Boboy ade turon dr kapal so aku saje je la nak join diorg lagipun tmpt lepak x jauh dr opis aku. Aku tgk Muska & seorg guy(Naz) yg agak chubby beside him. Pastu meja sbelah plak 2pupu aku & geng dia ade skali. Aku pun selambe tarik kerusi duk sbelah Naz. Dlm ati aku, agaknye nih ler kawan yg slalu Boboy citekan. Yups! X salah.

Esoknya aku tanpa ragu² dgn selamba badak air sms Boboy :

Bleh tahan la kawan mu semlm. I really like to know him well.
*Ok. Malam karang aku citer.

Malamnya, aku, Boboy, Ijat & Aja lepak kat kdi yg xrmi org. Malas nak serabutkan kepala.

Doh guane?
*Semlm Muska cite, Naz hak to hak ngn dia. Kata susoh nak cr pasangan lenim sabit xdop yg paham cara kije dia.So, Muska suggest nak kenalkan ngn mu.
Huh? Aku? Bakpe Muska kate gitu?
*Ntoh, dia kate, dia tgk mu mcm len mcm je semlm, mcm attractived.
Guane Muska tau?
*Dia perati jer mu wat ndape semlm. Hahaha!!
Hampeh..doh kabo r ke Naz. Aku dop kesoh pom.Bile plop dia alongside?
*Mggu depan hari Rabu. Nanti kite lepak ngn dia lagi.
Insya Allah...


to be continue.....


2 comments:

green said...

ahahahaha yeahyeahyeahss bebeh yessss!!! haha..

fasury said...

kO perli aku eh?...xpe²..sabO²