BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 18, 2008

Jamuan Hari Raya Part 2

Yang nih plak, jamuan hari raya kat opis member² aku si Aja & Piza (WE SERVE U BETTER). Makanan yang diorg sediakan bukan men; nasik bukhari, mee kari, satay, kueh-mueh, ABC, pelbagai jenis air & macam² lagi.


Aku yg memang dikenali sebagai hantu satay, memanglah port satay aku pergi dulu. Bile makan, satay masin gile babi, dah ler xbest. Aja bawakkan aku mee kari, boleh tahan la x sehebat mee kari Ramlah(Kak Melah). Aku dah berapa cawan aku pulon air sirap selasih, ABC semangkuk. Macam² la yang aku makan.



port satay masin ye puan²


puan piza dan port mee karinye


port kueh-mueh(kasik glamour)


sile perhatikan air batu cincau yg aku kacau tuh..best!


kasik glamour lg sama diorg


member² aku yg OKU


kriput tul!

best wooowowowowooo


sawan gambo

Dan yang pasti, esoknya aku..berlumba² ke jamban. Kalo kat umah ok lagi nak berebut. Masalahnya kat opis, jamban punya la jaoh nak kena menapak. Kalo ikutkan aku, aku nak berkain batik jer pastu lepak tepi jamban & xyah nak wat kije pape. Nak pegi klinik, aku malas, pasal bg aku cirit-birit nih small matter, len la sampai muntah²(blagak x statement aku?). Aku chatting dengan Piza & Aja, Piza pon cirit-birit mcm aku, Aja & Mek Ngoh tak brape sakit perot plak. Piza kate group dari MTBE pon kena cirit-birit. Yang paling aku nak gelak Bos dia pon same nek cirit-birit. Yang aku kesian, kat Aja, dia x sakit perot tp time dia nak pegi buang air, dia kena simbah "kejadah" dalam toilet bowl tuh. Wakakaka!!

Selepas membuat siasatan punca yang menyebabkan cirit-birit berlarutan nih ialah kerana kuah satay. Menatam hanjim sunggoh la, dah ler satay masin gile, kuah pon buat pasal. Tapi bukan kerana satay itu tidak best maka aku menghapuskan terus satay dalam idop aku, aku tetap gilekan satay. Heh heh heh.













3 comments:

Hasan said...

Nice blog.
Beautiful pictures.

Keep blogging.


Good luck

green said...

oo polee kena kari ramlah la ari tu..

haha satay masin padan muka mu cirit or die

fasury said...

mr.hasan : thank u 4 ur support, really appreciated it. Sharing is caring..lalala





dut : lame aku x tgk MBB..hahaha