BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 25, 2008

ahmad MAMA yg punya!!

Arituh, mari angin rajen aku nak cek folder² yg blana kokna dlm cpu aku nih utk didilip. Oleh kerana folder² yg blana kokna ini telah memberatkan keupayaan capaian dr satu halaman ke satu halaman. Aku klik kat folder My Pictures, (as well folder pics aku mesti dijaga dgn rapi) aku ternampak folder PRESENT. Aku klik, byknyer pic handbag, pastuh baju budak². Pas tuh kat tiap pic tuh, namenye "mama","mama1","mama2" & bla bla bla..."Uiks! Apekah itu?" hati kecilku berkata.

Ekceli, ade satu handbag yg wat aku terangsang. Xpe, walopon yg Mama, tetap jd milik aku jgk..lalalala...


handbag ni la yg telah merangsang otak aku!

Aku pon tny la Mama,"Handbag sape byk ngat tuh?"
Mama,"Hoh! Seme yg Mama. Siti(pgglan gedik utk Suetie Mbekk) yg hadiahkan kat Mama. Nanti dia nak pos."
"Seme yang Mama?"
"Ye la.Dia called dah Mama td kate blikan handbags kat Mama."(yakin jer)
"Seme tuh? Nipu ngat. Mesti ade hop Kakop gop."(nop jugop)
"Siti kabo doh, Mama suh dia sent pic handbags tuh. Dia tunjuk se-se ke Mama."
"Joli r Mama pakai handbags. Sari se duk gaye. Jangok ngat."(hasad demki melanda)



gile shopping la mu nih suetie




buroknye taste mu suetie..hahaha!! seswai utk mok teh nih..:))




yg nih bolehla...cam retro skep



sayep nak yg tuh jerp..burpp..:P




ahmad mama yg punya!!



nih pom same..seme yg ahmad mama la..:P

4 comments:

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

awak cakap taste saye burok?
penat tau, pilih, bawak cam ong jual kapet smp ke umah :(

p/s- eh beg yang awak cakap seswai utk mokteh tu mmg gelem kt sini. saye suke. kat sini mmg trend retro kembali. coool!! :)

note: 2 bags undelivered :p

fasury said...

ape kabar baG idaman sayep? lalalala

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

masih di kedai, lalallala :p

fasury said...

huh!?