BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 3, 2008

Aikin's Googles

Wonderpet a.k.a Aikin bebaru nih, mase aku blk dr kije, dia yg br sampai dr Kuantan, sambut aku. Yang wat aku terkejut, dia pakai googles (kacamata kalis air dimata) Winnie The Pooh. Blom sempat aku tanya, dia dh bgtau,"Aikin ade nih.(xtau org pggl ape)". "Sape beli?"."Ibu bli"."Dah Aikin nak g mane pakai mende tuh?"."G mandi pantai la"."Sape nak bawak Aikin g pantai?"."Achak r". Amik kau..Ooooo...mentang² mak sdare dia tiap² minggu pegi mandi pantai, mu perli la eh? Aku dah lame x pegi mandi pantai nih. Xleh jd nih, kena g jgk bulan nih before musim ujan datang melanda. And FYI, Aikin x cabut googles dr kepale dia smpi dia nak blk Kuantan semula..hahaha!!



spek itam yg xtau kemane dia campak

Angin amende la dia suh Ibu dia beli mende alah tuh. Spek itam dia kat mane dia campak aku pon xtau. Mama aku duk bising tny aku,"Pah mane spek itam Aikin tuh?". Kalau la aku nih tok bomoh, aku bleh la googles images search kat mane², masalahnye aku sendrik xtau spek itam aku hilang ke mane nih, tinggal sarung dia jer dlm almari baju aku. Hahaha!!


sayep pon suke muncong tirus..ahaks



berenang diatas katil pon sayep sukesuki



sayep amat rare sampai adep sayep xterkate memandang sayep.


Nih seme salah mak sdare dia yg kat NZ tuh, gara² Mama packed barang u nak pos la nih, dia nampak googles u. U pon, dah tau nak berenang, bwk la siap² mase nak berlepas ari tuh, nih lepas raye br ade rase nak berenang? Xcuse me...kat sane xde googles ke? Kalo bli lagi satu, salah ke? Pastu b4 blk Mesia, u jual la kat mane² bundle..hahaha. Ok la u, i malas la nak citer panjang, lenguh jari i nak menaip, dah la tggu nak donlop citer Heima nih dah berjanggut, nih nak taip panjang² kat u kan?

Mak ngah punye mate dah rabak nih tggu atam seed(s) & peer(s) yang x bergerak² lasom. Pah ceras la Mak Ngah kena tggu kan Dut? Pas tuh, resume file, last² ujung thn nih, br Mak Ngah bleh tgk Heima tuh..hahaha!! Dah..dah esok kije. Mate dah rabak..belk..belk..belk..wekkkk!!

2 comments:

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

muahahah! sorry la, i tak sempat lg nak gi swimming kt sini, salu je lupe ari ladies. tgkla, bile ntah, sejak dah keje ni, busy pule :p

wonderpet tu sebenarnye terikot2 dengan u jugak ;)

fasury said...

huish...i x pernah ajar pOn dia berGaya...lalalala