BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 3, 2008

Danish The Pepaya


ello geng, i'm danish but u can call me pepaya!! hahaha!!


Nih anak sdare aku yg kecik skali, merangkap anak abang aku : Muhammad Danish Al-Azim bin Mohd Ruldin. Anak name x kalah, bapak punye name bukan men klasik..hahaha!! So nih la hasilnye setelah diternak selama 5 bulan. Nih pon pics dia br sehat & baru kuar dr KMC, suspek jangkitan kuman kat paru². Mase tau masok spital, dah 3 hari dlm wad, Ma aku punye la bising. Bising bukan psl x kasik tau masok spital, tp bising pasal cara Maknye kasik susu. Danish baring, Maknye tonyoh je botol susu smbl alas bantal kat dada. Ma aku pantang kalo tgk Mak² budak skrg kasik susu mcm tuh, sbb tuh la ade kes baby mati tersedak, tercekik. Aku malas citer panjang.

So, Cik Suetie merangkap Alang yg xberape nak cun, sile la menjamu selera mata anda ngn anak sdare kamu yg berat 10kg nih ye. Nanti u balik, dia dah pandai la merempit mcm Bapak dia zaman muda² dulu...hahahaha!!



sayep suke membuta :)



Mak & Bapak sayep pon same..hahaha!!



mantapkan sayep?



jari sayep besar & sayep suke gelak..:P(letih achak agah tau)



sayep amat berkatang..hahaha!!



tgk..sayep pndi berdiri sendrik tanpa bantuan..lalala



tlg la Mak, sayep pndi berdiri atas kaki sayep sendrik..:P



nmpk cumil & kiyutkan? tp maaf sayep bkn gay..hahaha!!



sayep yg macho..macho..macho..macho..:P(wan ma agah..not responded..hahaha)

4 comments:

green said...

kecik2 dulu aku comel mcm ni la haha

fasury said...

ye dOp mu dut? pesal skrG mu xcumil dah? hahaha!!

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

alahai, dah beso dah anak sedare i yg ni, nnt dah nak kawen dah, tak sempat nak main2 ngan auntie.. :(

fasury said...

sape nk kawen?