BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 9, 2008

Demam Hujung Tahun

Alhamdulillah...akhirnye sehat jgk aku selepas dilanda demam panas tibe². Ntah camner tengahari Jumaat baru nih, kepala aku jd berat, tekak panas, badan aku panas,sejuk,panas,sejuk (mandi blom lg nih..hahaha). Aku bekpes teh o cicah biskut cap ping-pong 5keping, tuh pon aku x abiskan air. Dalam berat kepala, aku bleh on9 lg, siap chatting. Abis chatting, aku trus g mandi, aku amik part penting jer, gosok gigi tanpa menggunakan ubat gigi pasal dah x larat nak picit ubat gigi, mandi pon aku rase 10 cebok je kot. Pastu aku naik mandi, trus pki baju santai (sluar bermuda & tsert slebet) aku. Slalunye org demam, pakai baju lapis², aku xde maknenye. Kipas tetap jalan, kalo ade aircond, aku tetap pasang.

Aku dah janji ngn Mama nak temankan dia pegi Spa kawan Papa yg baru buke kat "Jong Kite G MESRA MALL" tuh. Tapi oleh sebab antibodi aku yg betul² berada pada tahap -5, terpaksa la aku memungkiri janji tersebut(tapi aku bkn munafik kan? psl aku bersebab). Aku kena la jaga anak sdare aku 3 org tuh, tp oleh sebab aku sakit, diorg la yg jaga aku. Aku memang xtau ape yg diorg wat sepanjang aku membuta dalam bilik. Kalo Mama balik, tgk umah bersepah, aku xkesah dah psl aku betul² xlarat.

Eh! aku malas r nak citer panjang, yg penting, wonderpet suapkan aku ubat & jelungkan aku. Aku dah telan panadol sebijik, skali dia suapkan aku sebijik lg. Langsong aku tidor tanpa menyedarkan diri, yang aku tau aku mimpi aku minom air jer (air limau nipis peng,ais jagung). Aku rase pasal aku dahaga sangat kot, Ye la, dah ler aku xmakan pape, minom apetah lg. Aku terjaga jam 6.30pg, aku nak minom air limau nipis peng, nak bangun pegi dapor, xlarat. Jadi aku sembamkan lg kepala aku smpi jam 8pg. Aku bangun makan roti skaya sekeping ngn air limau nipis peng. Hehehehe..sedappppp, bekpes yg menyamankan badan walopon tekak x rase pape. Belk..belk...wekkk.

0 comments: