BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 16, 2008

seat belt? side belt?

Apat tegur aku kat YM br nih. Kesian srabuk kepale katenye. Ngan tekanan kije & yg terbaru, kete dia eksiden. Mende nak jadi, bukan bleh dielak². Peribahase pon kate, malang x berbau, kalo bleh bau dah lame ngap. Heh heh heh.

Seb bek dia xde dlm kete nih. Dia pinjamkan kat technician staff dia yang nak pegi kije. Aku pon x tny eksiden ngn ape ke?..mende ke? Janji dia slamat.

So aku yang xde citer nak citer, nak nasihatkan tuk korang² yang bace blog aku nih & utk aku jgk, hati² la kat jalanraya. Kalo dah tau gohek kete selow nak mampos, sile la gune lorong kiri ye. Pastu skrg nih dgr citer polis nak kuatkuasa saman kalo x pki talipinggang keledar tuk penumpang kat blakang. Hangat x sambutan tuh? Kompem la satu kete, penumpang maksima & minima 3 org je. Dah tu, kalo anak dah 5, ayah x mampu nak pakai MPV, kena pakai tali pinggang taekwando la ye? Hahaha..Ape² la labuuuuuu....



robek pintu ku..wohoooo...

2 comments:

Madir said...

malang sebenarnya berbau...

cuma baunya akan smpai bila kita dpt malang...

baunya bergantung pd keadaan malang yg kita dpt tu..

ayat mcm ahli falsafah ni..pening nk pikir..kakakkaka

fasury said...

madir~bukan mcm ahli falsafah tapi dah sejibik ahli falsampah...wakakaka!!