BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 24, 2008

lobly aikin


Semalam, tgh aku syok duk on9, anak sdare aku, Aikin masok bilik dengan spek itam dia yg dah patah. Pastu dia pakaikan kat aku spek tuh. Aku layan je la. Dah ler spek tuh xde penyangkut tinger kat 2² belah, jd aku kena pegang la spek tuh. Layan².

Aku pon kate,

"Nanti Achak bli spek laen la."
"Ok, Achak bli spek hop mcm nih(smbl tunjuk kat skrin pic aku yg pki spek mate beso), pastu bli belon, maenan ke Aikin."
"Amboi! Demand plop, nop bli spek itam mujor."
"Achak janji tuh bli spek ke Aikin."
"Insya Allah...kalu Achak ingat..lalalalala."

Aku memang suke cari pasal ngn dia. Pastu dia tarik tangan aku.


cmni ler rupenye..:P

"Wat mari sini tangan Achak."
"Nak wat nde?"
"Achak wat gini." (sambil tunjuk jari kelingking dia yg tegak berdiri, jari len seme kena kapit)
"Bakpe?" Aku dah tahan gelak time nih.
"Achak janji la ngn Aikin, Achak nak bli spek & belon ke Aikin."
"Achak nak bli spek je, belon kan Aikin suh Tok Pa bli." Seblom Papa & Mama bertolak blk umah Nenek semlm, dia pesan blikan belon & maenan tuk dia.
"Doh Achak bli spek itam je ke Aikin." (jari dia dah tersimpul ngn jari aku time nih)
"Yela², nanti Achak bli yg lg beso dr nih. Kite bli kat pasar malam dah la eh?"
"Ok! Achak janji tuh."


tgk pose Aikin ye puan²...bibir aku agak cacat time nih..alergik!!

Aikin..Aikin, aku pon x tahu dia blajo ngn sape pasal simpul² jari. Bab² melaram bagi la kat dia. Dia memang terima ngn tangan terbuka. Nanti aku upload video dia wat catwalk kalo aku rajen. Hahaha!!

2 comments:

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

waaa!! awak! tak caye r aikin dah pandai cakap camni,sape aja ni? die tgk cite ape ni?
hahaha.
awak cepat la upload vid die. nak tgk die nyanyi wonderpets ngan ayat2 cinte ok
\(^_^)/

fasury said...

my dear sis~ x tau sape yG ajar & dia tGk citer ape..nOw GOt a hOt news bOut her..really2 funny.

wOnderpet album lame tuh..dah abis psl limited editiOn..:P