BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 9, 2009

my immortal

Taurus (Apr 20 - May 20)

Taurus

The Bottom Line

Starting tonight, stay home more often -- try to get back in touch with yourself.

In Detail

Are you spending too much energy on getting involved in the lives of others? If so, you are depriving yourself of the attention that you need to be happier and feel more content. Going out with friends and having fun is a perfectly fine thing to do, but you should not be doing it every single night. All of this socializing could distract you from the things that you really need to deal with. Stay home more often and help yourself get back in touch with yourself.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ok Cik Tomtem, tolom la ye. Pas nih, silelah blajar2 duk kat umah plak mlm2, spend ur time with family. Jangan terlalu ghairah utk bersosial. Heh heh heh.

Baiklah Cik Hati Tomtem, Cik Tomtem akan laksanakan kewajipan Cik Tomtem sebagai anak yg patuh dengan PaMa rules. Cik Hati Tomtem jangan bimbang, pas nih Cik Tomtem akan kurangkan aktiviti malam Cik Tomtem sebab Cik Tomtem tau, dengan keadaan umur skrg, bukan masanye utk Cik Tomtem bergalop-glenyar ngn saem2 Cik Tomtem.

Bukan begitu Cik Tomtem. X salah kirenye Cik Tomtem nak bergalop-glenyar ngn saem2, tp Cik Hati Tomtem bimbang, apa tanggapan masyarakat pada Cik Tomtem. Cik Hati Tomtem suggest; Cik Tomtem boleh kuar malam, tp jgn terlalu kerap. Pastikan pulang sebelum jam 10mlm. Tapi sebaiknye, kuar la petang dan pulang sebelum Maghrib. Pastu dalam seminggu tuh, keluarlah bersosial 2 hari jer.

Huish..Cik Hati Tomtem nih, byk pulak TAPI2. Yela2, kan Cik Tomtem dah berazam, Cik Tomtem nak fokus tahun nih. FOKUS ok! Cik Tomtem nak cari kerja tetap, kurangkan sket berat badan (ye la..lengan dah mcm bodybuilder), lebihkan amal-ibadat Cik Tomtem yang kadang2 berlobang2 tuh & yg paling penting, Cik Tomtem nak cari calon suami nih. Cik Hati Tomtem xde ke kenalan2 yg bleh ehem2kan ngn Cik Tomtem nih? Dah letih Cik Tomtem cari tau.

Olo..olo..olooooo...Cik Tomtem jgn bimbang, Insya Allah adelah tuh jodoh yang sesuai utk Cik Tomtem. Lambat @ cepat jer. Cik Hati Tomtem paham dengan keadaan Cik Tomtem. Kan Aishah ade berkata,"Jodoh itu rahsia Allah." Tapi kalo Cik Tomtem x berusaha utk mencari, susah jgk kan?

Tuh la pasal. Cik Tomtem mencari jgk nih, tapi x jumpe2. Macam mane eh? Cik Tomtem dah lupe camner nak tackle pakwe nih. Aishhh...Ramai yang kate Cik Tomtem cerewet & memilih sgt. Ntah la Cik Hati Tomtem, Mama hari2 bunyi psl calon suamijodoh. Cik Tomtem yang xde tekanan tetiba mendapat tekanan yg mendadak. Bukan Cik Tomtem x pikir & berusaha mende nih seme, tapi sape yg berkenansudi?


see..Cik Tomtem lmbt sgt masok meminang dia, skrg dia dah jd hak milik kekal bini dia..melepas!!

Xpe la Cik Tomtem, jangan dipikir (kena pikir jgk) sangat. Cik Hati Tomtem berdoa agar Cik Tomtem bertemu juga dengan pemilik tulang rusuk yg Cik Tomtem angkut ke sane..ke mari...Insya Allah. Aishh..Cik Tomtem punye masalah xde la seberat Cik Hati Tomtem nih. Selalu jer remuk, makan hati, kembang kuncup & mcm2 la yg pedihnya. Tapi Cik Hati Tomtem amat gumbira bila hati Cik Hati Tomtem berbunga & berlagu riang..wakaka. Dah la Cik Tomtem, pegi tido, esok kerja, lusa ade interview. Cik Tomtem jangan bimbang, sampai mati Cik Hati Tomtem tetap setia mendengar keluhan & isi muntah Cik Tomtem.

Terima kasih Cik Hati Tomtem yang setia menemani Cik Tomtem selama 2227 tahun, 8 bulan & 5 hari. Xterbalas budi baek yg Cik Hati Tomtem curahkan.

No hal la Cik Tomtem. Small matters. Itukan tanggungjawab Cik Hati Tomtem.

4 comments:

Hanisah said...

wah, bgus r kakoks.. siap ade pros and cons.. takpe kakoks jodoh tu ade.. (org yg ckp ni pon x dop agi..hehehheh..). wish u all da best kakoks! keegi kalu ade maj mkn nasi minyok, jgn lupe ajak kte..:D

btw, kakoks tu gambo sape? mcm gantang jugak ya....:D

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

bersaba la wak, berdoa banyak2 mintak kat DIA :)

hurm.. bagusla kalo awak dah nak kurang aktiviti, saye sokong kat sini:)

aja aja! love you!

~Nuwanda~ said...

kakop..inner speech vs outer speech ye...
gmba laki tu kan, mungkin die bukan pemilik tulang rusuk yg kakop angkut ke sana ke mari tu..sebab tu melepas..
xpe, insya-Allah, sampai masa, akan ade org claim tulang tuh..
sama2 la kite berdoa dipertemukan dgn jodoh yg terbaik buat memasing...ameen

fasury said...

nisah~mekaseh..heh heh heh(tersipu² Gedik)..huish..nasik minyOk..anytime kakOp bleh banjer..wakaka..:P

tuh ler GambO pOjaan hatiku..lalala



suetie~sabO deh..:P


nuwanda~ye la..same² la kite dOa yG terbaik utk kite..huhuhu