BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 21, 2009

TAPI...mane pulutnye?

Hem sedang makan cendol nih. Memang sedap TAPI x sesedap cendol kat Jalan Tanah Putih.
Very the marvelicious. Kacang merah yg lemak, pulut yg lembut, santan yg KAWWW...slurpp..
lazatnyaaaaaaa.

Hari nih cuaca cukop panas. Sebab tuh hem beli cendol. TAPI bile hem smpi opis, hem panas
semula walopon ade aircond. Kenapa? Sebabnya, hem order cendol pulut, skali hem makan,
pulut xde. Mungkin ade kat bawah kot, hem korek, hem gali, hem kacau TAPI tetap xde.

Aarggggghhh menchiknyaaaaaaaaaa!! Hem dah la tgh smangat kapak nak makan cendol sambil kunyah pulut dan angan² konon sedang bercanda dipasiran pantaiiii...TAPI xde, xde, xde, xdeeeeeee!!

Biar pon tambah RM0.30, tp ia tetap bernilai utk sekeping pulut ye makcik. Makcik kalo nak berniaga, biar jujur makcik, jangan smpi saya tuntut pulut tuh kat Akhirat kelak...huhuhuhu TAPI kalo makcik x sengaja, xpe sy maafkan.



congrats to mr.hairi n wife for a new born babyboy & my lil sis-mok pi-ye dop mu pelajor cemerlang? wakakakaka

3 comments:

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

adeihla wak, bersyukurla tu. at least buleh mkn chendol okla tu. Nk saye ungkit kisah gaza ke? :p
klo tak gaza pun, dengar kisah saye kat welli cukupla :P

hahaha,
mokpi pelaja cemerlang? urm betol ke ni? kalo betol alhamdulillah :)

green apple said...

aku dah la tgh panas lam bilik ni, ko tunjuk lak cendol siap ngan ais membuak-buak.

fasury said...

suetie~kat Gaza..i menGerti..:P..tp u kat NZ..i x heran...mcm ler xleh nak wat sendrik..lalalala




kak Di~buke ler peti ais..kemam ais tuh..keh keh keh..:P