BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 20, 2009

idam je bkn adom

Hem dah mengidam roti bakar ngn sandwich kat sini. Tapi pesal hem kena tggu suami Puan Piza baru blk dr offshore br hem bleh ke sana? Arghh Piza..lambatnye suami mu balik. Nih gara² mu la ni, bgtau kt Enche Amad Apis yg kite mau ke sana. Duh..susah jd mawar berduri. Harapkan Aja, seme xmo join. Pegi makan otak² ngn sata kat Kole Mamang kelmarin pon xmo join. Ape dah jd dengan mu Aja?

Ye..hem bleh pegi tanpa kehadiran Puan Piza yg akan derhaka pada Enche Amad Apis kalo melanggar perintah. Kalo Aja xmo pergi, xpe psl dia perlukan motivasi diri sendiri skrg. Mek Ngoh sudah jd pemastautin KL, Muska sudah bz ngn kerjaya di Paka, Syakir dgn tekanannya. Tapi ape kate org? Bile semeja yg hem lepak dipenuhi ngn kaum Adam? Nanti byk pulak gosip² hawt yg memualkan isi perot yg mendengarnya. Ala..sape la sgt kaum Adam kalo x kazen² hem yg dah kena santau kopi Cik. Hem x paham mcm mane diorg bleh lepak dr tengahari smpi nak tutop premis perniagaan tuh. X smayang ke bang? hahaha!! Arghhhh..lmbt nye kul 4...ape kejadah hem kena kije ari Sabtu kalo seme opis tutop? Tapi xpe..kurang² hem update blog nih kat opis..heh heh heh.


naa..hem dah cilok pic sape ntah..:)

Hem dah lapar, dengar Staind & The Strokes menambahkan kekeroncongan perot hem. Arghhh...roti kaya bakar, kaya lebih & sandwich tuna, tuna lebih. Semua mau lebih zaman skrg kalo x, hem anto peluru 3 biji dlm envelope tanpa nama. Tetiba je...hahaha!!




p/s:utk dindoraemon : semoga Allah tunjukkan jln yg benar dan sebenar²nya. Amin.Ikhlas dr Ustazah Rohana.

2 comments:

kakpiah said...

ari nih dah sabtu.. dah dpt ker yg di idam kn tu??

fasury said...

kakpiah~blOm..tetap kena tGGu suami Puan Piza balik dr OffshOre..duh!!

pesal xleh bace blOG akak nih? risO amat nih..addicted cam penaGih xleh brG..hahaha!!