BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 14, 2009

hurmmm....

Lamenye x hapdet blog. Cik Tomtem x sehat. Igtkan demam akhir tahun yg bebaru nih, demam terakhir. Tup..tup..demam awal tahun nih lagi parah. Tak pernah hayat demam siap kena masuk air bile pegi spital. Kesan biru kat tangan gara² masuk air pon masih ade lagi. Aduyaiii...mmg x larat. Makan pon amik syarat psl nak telan ubat yg berbakul². Ubat batuk la paling belk..belk..wekkk...3 jenis ubat batuk, seme x jalan. Enche Papa la yg pastikan aku x missed makan ubat batuk psl aku batuk tahap kronik siap sore dah terlebih ROCK. Kalo masok OIAM kompem bleh kalahkan si Asweera ke ape ntah, yg rambut kaler putih laen dr yg laen tuh.

Dah la, skrg pon aku x larat lagi nih. Tapi aku sempat je update blog kat opis nih..hahaha!! Aku nak balik awal. Nak pegi cari YB plak. Aduyaiii...bz bebeno ke jd YB? Aku nak mintak signature je pon.

2 comments:

green said...

allah slamatkan tomtem!
hidup tomtem!
takbir!
hahaha
ohh minumlah kopi janda
bukan nk menggoda tp
nak berniaga hahaha...

fasury said...

dut~Allah hu akbar!!

sOre aku ilanG nih..kalO minOm kOpi janda tuh, kembalikan sOre aku yG merdu nih x? kah kah kah