BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 30, 2009

alapek tikas

Ilek r, baru 2 bln tak bayar bil tenet, dah bising2.
Dah call sana, call sini. Tak bleh tgk hem bersenang-lenang sket?
Baru nak hitamkan sket carta bil tenet yg tak pernah delayed, dah gelabah.
Hem sengaja tak bayar sebab malas nak menunggu. Bleh?

Ilek r, Transformers blom kuar panggung, dah booked tiket.

Baru nak hilangkan kebas di punggung lepas tgk citer tu, dah start komen.
Dah tajuk pon Transformers, haruslah robot yg jadi bahan utama. Bukan kesah seorg anak yg duka nestapa kerana ibunya batuk seorg lelaki yg transformed ke wanita @ sebaliknya. Nak bising2 psl semenye guna teknik dlm komputer, sistem kejadah dan segala, memang ler pon kena guna teknologi tuh, sebab realiti dlm hidup takdenye, kete2 fiat, alfa romeo model 60an tetiba bertukar menjadi merc c200 @ bmw 3 series kecuali uols jual kete lama tuh, angkat yang baru dikedai.

Ape kes ni?
Manusia hidup tak pernah puas, dah mati....baru puas...AGAKNYA!


p/s:kete enche papa toyota corolla yg dah dijual xde plak bertukar jd camry kalo selisih..hurmmmmm...tetiba tingat bumblebee bertukar wajah.
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------
Pagi tadi hem dilantik sebagai salah seorg panel utk sesi temuduga kat kompeni hem bekerja. Dari 6 yang dipanggil, 4 jer yg sudi datang.

Tak terfikir ke budak2 zaman skrg, kije susah nak cari?
Tak terfikir ke budak2 zaman skrg, ekonomi kurang stabil?
Tak terfikir ke budak2 zaman skrg, taraf hidup makin tinggi?
Tak terfikir ke budak2 zaman skrg, smpi bile nak berkhidmat ngn MAS?
Tak terfikir ke budak2 zaman skrg, masa depan uols?
Tak terfikir ke budak2 zaman skrg, rezeki x dtg bergolek?
Tak terfikir ke budak2 zaman skrg, tanggungjawab bile dewasa?



Sungguh pelik bin ajaib, ada tawaran tapi ditolak mentah2.

Dari 4 yg sudi datang, apesal
sorg je hem nmpk berkaliber? DUH!!

0 comments: