BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 12, 2009

haha..kalah, kena buat teh...

Isnin lepas, hari sambut menantu kat umah bapak sedare hem. Majlis cukop meriah ler. Kebetulan dengan kehadiran hem sebagai artis, of kos la meletop majlis tuh. Bukan nak kate la kan, byk sgt lensa2 kamera, DSLR dan video bz snapped pics hem tgh makan, minom, lap peluh, platform hem yg vogey de vas & mcm2 aksi yg smpi x terdaya dilakukan oleh hem. Belk....belk..wekkk (sila muntah)

Tapi tuh ler kenyataannya. Semlm hem ke port bese hem lepak, kebetulan ada la hamba Allah dtg sejam pastu. Dia duk pung pang pung pang..tup2, kuar citer psl video ngn pics yg diambil mase majlis sambut menantu tuh, penuh ngn muka hem. So what? Kalo xmo tgk muka hem, jgn tgk. Jgn nak byk komen, bukan hem yg gedik nak kena snapped. Dah cameraman snapped pics hem, haruslah tunjukkan kemesraan dgn kamera, takkan hem nak kate,"TAK NAK PADA KAMERA!", rugi laaaaa.... Oppsss..terbabas plak.

BTW, enjoy the pics.....


adegan abiskan lauk pengantin..:))


selagi x abis, jgn berhenti mengunyah...hohoho


awek2 rewang & tok ketuwe...:))


nabil dear, anak spupu hem..:X


payid, mama payid & kakak payid..:)

smangat sggh adek & kaklom hem makang..lalala


nih baru suku kazens....:)


mcm2 ada wehhh...


sukenye mikeeee....:P

Malamnya upacara potong kek & buka hadiah. Kek beri biru, feberet hem, tp kalo kek keju beri biru laaaaaaaaaaaaaagggiiiiiiiiiiii la febereeeeetttttttttt...yum..yum...


alih perhatian diorg dr bz ganggu pengantin potong kek..hahaha!!


tergelak hem tgk pic nih, berderet anak spupu & sdare hem duk depan tgk pengantin buka hadiah.


omar mkn kek smpi bermisai


baju biru tuh,de one n only tok sdare yg tggl side mama hem.
yg kecik tuh, majidah mkn kek (stress je hem tgk muke cik su..kah kah kah)


2 comments:

K H A Z I N A T U L A S R A R said...

uolls kawen tak tgu i,. sedey tau :'(
i kawen i tgu uolls tau :p

fasury said...

suetie dear~"uols nak kawen kat NZ tanpa we ols pOm xdOp hal...lalalala.."kate enche mama.